Veel gestelde vragen

Op deze pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen over onze webshop Pokegeert.nl en onze producten. Bekijk hieronder de antwoorden op vragen die onze klanten regelmatig stellen.

Verzending en levertijd

Wij streven ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. De levertijd kan variëren, afhankelijk van de bestemming en drukte bij de bezorgdienst.

 

Waarom betaal ik geld voor openen in de stream? (€0,39)

Helaas kost het ook geld om een transactie aan te gaan. Bij kleine bestellingen zou dit dus leiden tot verlies. Vandaar de kleine bijdrage.

Retourbeleid

Indien je niet tevreden bent met je aankoop, heb je het recht om deze binnen 14 dagen te retourneren. Houdt wel rekening met het feit dat gesealde producten NIET retour kunnen worden gestuurd. Het is niet te controleren of ik hetzelfde product retour krijg. Daarom zijn boosterpacks, boosterbundels, boosterboxen en andere gesealde producten NIET retouneerbaar.

Klantenservice

Heb je nog andere vragen of opmerkingen? Onze klantenservice staat klaar om je te helpen. Neem gerust contact met ons op via telefoon, e-mail of het contactformulier op de website.

Heb je nog vragen?

Neem gerust contact met ons op voor meer informatie. Wij helpen je graag verder.